15.10.2020.

TOP 5 Poslodavci Partneri za 2020. godinu

SELECTIO je objavio listu TOP 5 Poslodavaca Partnera za 2020. godinu. Riječ je o listi organizacija koje su u protekloj godini postigle najviše ocjene prilikom certifikacije njihovih HR procesa u sklopu projekta Certifikat Poslodavac Partner. Na prvom mjestu liste nalazi se INA, drugo mjesto dijele Atlantic Grupa, Erste banka i Zagrebačka pivovara, a listu zaključuje JGL

SELECTIO je 2005. godine pokrenuo projekt Certifikat Poslodavac Partner s misijom promoviranja izvrsnosti u upravljanju ljudskim resursima. Sam projekt uključuje analizu i ocjenjivanje HR sustava organizacija prema najboljim svjetskim praksama u 5 opsežnih područja te je dosad u projektu sudjelovalo preko 120 organizacija, dok status Poslodavca Partnera nose samo one organizacije koje u svakom području ostvare minimalno 70%, a ukupno 75% bodova.

Od 2008. godine, SELECTIO objavljuje i godišnju listu TOP 5 Poslodavaca Partnera, odnosno, listu onih 5 organizacija koje su u protekloj godini od svih certificiranih organizacija ostvarile najviše rezultate i tako pokazale iznimnu razvijenost svojih HR sustava. Iz tvrtke SELECTIO naglašavaju kako je 2020. godina bila je izazovna za sve, a kako je upravo u ovakvim neizvjesnim i izazovnim vremenima kvalitetno upravljanje zaposlenicima i briga za njih od presudne važnosti za uspješno poslovanje tvrtki, što su nagrađene tvrtke i prepoznale.

Ovogodišnju listu TOP 5 Poslodavaca Partnera čine:

  • INA
  • Atlantic Grupa
  • Erste banka
  • Zagrebačka pivovara
  • JGL

Izdvajamo što su predstavnici nagrađenih tvrtki istaknuli povodom stjecanja ovog priznanja:

Najveća snaga naše kompanije su upravo radnici, stoga INA kontinuirano ulaže u područje upravljanja ljudskim resursima. Fokusirani smo na njihovu dobrobit, s naglaskom na usklađenje privatnog i poslovnog života, kao i na njihovu motivaciju za koju smatramo da je ključ uspjeha. Surađujemo s našim poslovnim jedinicama i radnicima te prema njihovim potrebama kreiramo rješenja koja struka prepoznaje i nagrađuje iz godine u godinu. Kroz platformu beneFIT osigurali smo niz pogodnosti koje doprinose zdravlju i dobrobiti. Ove smo se godine morali suočiti s dodatnim izazovima u radu izazvanima pandemijom koronavirusa. Naši fleksibilni oblici rada pomogli su nam u brzoj prilagodbi radu na daljinu, a i ranije su nam omogućavali privlačenje, zapošljavanje i zadržavanje talenata. Posjedujemo i tradiciju  internog dijeljenja znanja i iskustva među kolegama i suradnicima. Putem naše INA Akademije, interne platforme za prijenos znanja, sustavno pristupamo razmjeni znanja iz raznih područja, a od toga nismo odustali ni u pandemiji već smo je prebacili na virtualne kanale. Zadovoljstvo nam je što smo prepoznati kao vodeći poslodavac te nam je čast biti u TOP 5 Poslodavaca Partnera. Nastavit ćemo razvijati područje upravljanja ljudskim resursima jer želimo pozitivno i motivacijsko radno okruženje za naše radnike.“

Vladimira Senčar Perkov, direktorica Ljudskih resursa u Ini

„Svake godine bez zadrške dajemo na reviziju procedure, programe i inicijative koje provodimo kao tim za Ljude i kulturu sa željom da dobijemo temeljit i nezavisan uvid u njihovu kvalitetu. Ovo je već drugi put zaredom da smo ostvarili ukupnu ocjenu izvrsnosti od 99% na svim tržištima na kojima poslujemo što nas stavlja u sam vrh Poslodavaca partnera u regiji. Vjerujemo kako je upravo otvorenost za različite perspektive i mišljenja ključan sastojak uspjeha u postizanju izvrsnosti u Atlanticu, te čestitamo svim kompanijama koje jednako uspješno podižu ljestvicu u kvaliteti brige za ljude, vrijednosti i kulturu.“

Mojca Domiter, izvršna direktorica za Ljude i kulturu u Atlantic Grupi

„Iako se ovaj certifikat odnosi na prošlu godinu, toliko se stvari i promjena dogodilo tijekom 2020. godine da je nemoguće ne spomenuti ih. Brzina i snaga prilagodbe novim okolnostima koju su naši zaposlenici pokazali tijekom 2020. godine nešto je što nas čini uistinu ponosnima, a naš posao je olakšavati im tu prilagodbu. Tijekom 2019. godine intenzivno smo radili na digitalizaciji nekih procesa kao i na novim kompetencijama potrebnim za budućnost, a to se pokazalo kao dobra priprema za sve što nas je u 2020. godini dočekalo. Pred nama je jedno novo razdoblje i vjerujemo da možemo biti njegovi kreatori. Baš iz tog razloga smo pokrenuli platformu #radimpametno koja se bavi novim načinima rada u svim bitnim segmentima.

Maja Crnjak, direktorica Sektora ljudskih potencijala Erste banke

„Certifikat Poslodavac Partner je nama u Zagrebačkoj pivovari iznimno važno priznanje jer potvrđuje kvalitetu našeg rada kada je u pitanju briga o zaposlenicima. Ova je godina, zbog pandemije koronavirusa i lockdowna te potresa u Zagrebu, bila posebno teška i zahtjevna. No, brzo smo se prilagodili i osigurali maksimalnu zaštitu zdravlja zaposlenika i sigurne uvjete za rad. Našim smo kolegama na raspolaganje stavili psihologe, nutricioniste te fitness stručnjake, osigurali smo i mogućnost korištenja kompanijskih automobila umjesto javnog prijevoza te primjerice organizirali obroke u proizvodnji s ciljem smanjenja rizika širenja zaraze. Takva brza prilagodba naravno ne bi bila moguća bez kontinuiranog strateškog pristupa HR praksama unutar naše kompanije. I upravo je to razlog zašto smo godinama za redom prepoznati kao top kompanija koja brine o svojim zaposlenicima. Zanimljivo je za istaknuti da su nam ovu godinu obilježile i nove korporativne vrijednosti među kojima je i vrijednost Ljudi su nam uvijek na prvom mjestu. To je zaista tako. Pazimo na naše kolege, pazimo jedni druge, a to se posebno osjeća u ovim novim okolnostima. Kako bismo i dalje bili jedni uz druge i u remote worku, dodatno smo pojačali intenzitet interne komunikacije, a u sklopu našeg internog programa nagrađivanja i priznanja za ovu izvanrednu godinu, kao mali znak pažnje, kolegama smo poklonili personalizirane gajbice. One su samo mali simbol zahvale našim kolegama koji su opet pokazali da su najbolji kad je najteže.“

Jadranka Sakoman, direktorica ljudskih resursa Zagrebačke pivovare

„U JGL-u smo se u situaciji širenja pandemije koronavirusa brzo prilagodili i uskladili svoje planove i cjelokupno poslovanje s novonastalom situacijom. Smatramo velikim uspjehom to što smo, unatoč volatilnim vremenima, nastavili sa zapošljavanjima i ulaganjima u zaposlenike – zadržali smo plaće, nastavili s nagrađivanjima i povećali benefite za djelatnike. U vrijeme kada su mnoge kompanije nažalost bile primorane zatvarati radna mjesta i zamrzavati poslovanje, u JGL-u smo poduzeli sve mjere da podržimo stalni rast i damo do znanja zaposlenicima koliko su nam važni. Kroz godinu se intenzivno radilo na razvojnim planovima, kao i usavršavanju kompetencija postojećeg kadra (JGL Competency Framework), certificiranju prve generacije mentora koji rade na dijeljenju znanja s novim i postojećim zaposlenicima (JGL Mentor), a pokrenut je i niz inovativnih poslovnih modela u dijelu digitalne komunikacije sa željom da se svaki djelatnik osjeća sigurno, informirano i može dati najbolje od sebe u datim okolnostima, a da, pritom, ostane zdrav i zaštićen. Tijekom 2019. i 2020. godine unaprijedili smo rad na platformama koje omogućavaju napredno upravljanje ljudskim resursima (SAP SuccessFactors), kao i regrutacijama (Recruitment – Talentlyft), s ciljem podržavanja vršnih strateških smjerova kompanije, kao i novih ulaganja u tehnološke, proizvodne i razvojne kapacitete u sklopu novog investicijskog projekta Integra 2020. Jedan od prioriteta kojim se JGL vodi u poslovanju jest politika raznolikosti i jednakih mogućnosti, koja se osigurava i potiče u različitim područjima, uključujući zapošljavanje, uvjete rada i napredovanje u karijeri. Također, važno nam je zadovoljstvo i timski duh zaposlenika, pa tako provodimo različite aktivnosti za zaposlenike i njihove obitelji, omogućujemo dopunsko zdravstveno osiguranje, sistematske preglede i subvencionirane sportske aktivnosti. Sve to utječe na kvalitetu i mogućnost usklađivanja privatnog i poslovnog života naših ljudi.“

Mislav Vučić, glavni izvršni direktor JGL-a.