12.11.2018.

Predavanje na temu „Što emocije rade u tvrtkama – uloga Chief Happiness Officera u tvrtki“

Na konferenciji „Health management u organizacijama i dobrobit zaposlenika“ koja će održati 14.11.2018. u zagrebačkom Hotelu Sheraton, Tanja Prekodravac, Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja će sudjelovati kao predavač sa temom „Što emocije rade u tvrtkama – uloga Chief Happiness Officera u tvrtki“.

Globalni trendovi postavljaju brojne izazove u svim zanimanjima no čini se da su izazovi u odjelima ljudskih resursa jedni od najvećih. Tržište rada je postalo iznimno fleksibilno i zaposlenici, osim stimulativne nagrade za svoj rad, od organizacije očekuju mnogo više.

Svrha konferencije „Health management u organizacijama i dobrobit zaposlenika“ je HR stručnjacima predstaviti najbolje prakse iz područja brige o mentalnom i tjelesnom zdravlju zaposlenika te o važnosti  brige o dobrobiti zaposlenika u organizacijama.

Sa temom „Što emocije rade u tvrtki ‒ uloga Chief Happiness Officera u tvrtki“, Tanja Prekodravac će pokušati odgovoriti na pitanja:

Je li emocijama mjesto u tvrtki ili nije? Trebamo li se brinuti o njima? I tko se treba brinuti o njima? Što god mislili o tome, emocije se događaju u tvrtki, a na nama (managerima, HR-u) je da s njima nešto uradimo. Poslodavci se s emocijama u radnoj okolini uglavnom ne bave, a one su toliko važne i sveprisutne u organizaciji, izvor su velike energije ili pak gubitka energije i radne učinkovitosti. I jako povezane s balansom. Većina ljudi nedovoljno poznaje taj dio sebe i svog života, i najčešće emocije koje žive su strah i ljutnja, koje se uključuju u interakcije u radnoj okolini i iz čega proizlazi i njihov utjecaj na radnu atmosferu, međuljudske odnose, kvalitetu života i radnu učinkovitost.