17.09.2020.

Najava tjednih SELECTIO MeetUp-ova

Kroz besplatne tjedne SELECTIO MeetUp-ove naša želja je okupiti najveće HR i business stručnjake te zajedno s njima kroz virtualne kave porazgovarati o temama koje su nam sada svima u fokusu.

Što je SELECTIO MeetUp?

Iako mnogi od nas imaju iskustva u radu od kuće, tvrtke su u kratkom roku morale napraviti brze i velike promjene kako bi se prilagodile trenutnoj situaciji. Većina timova svakodnevno radi od kuće, održavaju se e-sastanci, virtualno se vode timovi,  protok informacija je drugačiji, kultura se promijenila, a kako to sve utječe na zaposlenike i kompanije?

Kako bismo stvorili okruženje u kojem ćemo međusobno dijeliti znanja i iskustva među stručnjacima te kako bismo svi zajedno lakše i bezbolnije prebrodili ovo razdoblje, pokrenuli smo SELECTIO MeetUp.

Kroz besplatne tjedne SELECTIO MeetUp-ove naša želja je okupiti najveće HR i business stručnjake te zajedno s njima kroz virtualne kave porazgovarati o temama koje su nam sada svima u fokusu. Sa SELECTIO MeetUp-ovima želimo diskutirati o aktualnim temama uzrokovanim COVID krizom s ponešto drugačijim pristupom. Ne želimo teorijski prolaziti kroz sadržaje nošenja sa stresom ili upravljanja krizom, već želimo čuti s kojim problemima i izazovima se svakodnevno susreću naši stručnjaci, i kako ih iz dana u dan rješavaju.

Svakog tjedna održat će se online event na jednu temu (putem Zoom platforme) koji će biti javan i dostupan svima! Sve o nadolazećim eventima pratite na našim web i LinkedIn stranicama.

Nadolazeći eventi:

USKORO!


Održani eventi:

Što Izvrsni u izazovima rade drugačije?

Nakon ljetne pauze, u prvom jesenskom SELECTIO MeetUp-u, željni smo daljnje razmjene znanja i iskustava među našim dobitnicima priznanja Izvrsnost u izazovima. Kroz novi SELECTIO MeetUp, naši dobitnici priznanja Izvrsnost u izazovima, podijelit će s nama dobre prakse svojih kompanija u upravljaju ljudskim resursima u nepredvidivim okolnostima. Veselimo se inovativnim praksama i iskustvima naših dobitnika!

Govornici:

  • Nataša Margetić Lukić HR Manager, Poslovna inteligencija
  • Tanja ŠvecHR Manager, Luckia
  • Marina Mesarić RadojčinDirector of Internal Communications and CSR, PBZ
  • Mirela Kotarac HR Director, CEMEX

Moderatorica:

  • Martina KesslerHead of Organizational Development Solutions,SELECTIO

Kako biste saznali na koji način su dobitnici priznanja Izvrsnost  u izazovima prilagodili ključne HR procese novonastalim okolnostima, koliko su tehnološki spremni, kako osiguravaju učinkovitu kriznu komunikaciju, što rade kako bi osnažili svoje zaposlenike i leadership, poslušajte video snimku 8. SELECTIO MeetUp-u!

Video snimku 8. SELECTIO MeetUp-a Što Izvrsni u izazovima rade drugačije? pogledajte ovdje.


Što Izvrsni u izazovima rade drugačije?

Tijekom ove neizvjesne i izazovne situacije koja je zahvatila cijeli svijet, kvalitetno upravljanje ljudskim resursima važnije je nego ikad. Upravo zato, grupa SELECTIO je pokrenula više inicijativa kroz koje nam je cilj dijeliti znanja i iskustva među stručnjacima u regiji. Uz SELECTIO MeetUp platformu, projekt na koji smo posebno ponosni je i Izvrsnost u izazovima – metodologija za procjenu razvijenosti HR praksi u nepredvidljivim okolnostima u odnosu na najbolje svjetske prakse.

Kroz ovaj SELECTIO MeetUp naši prvi dobitnici priznanja Izvrsnost u izazovima, podijelili su s  nama dobre prakse u upravljaju ljudskim resursima u nepredvidivim okolnostima i na koji način su se u tome istaknuli!

Govornici:

  • Marija Zovko Kordić– Talent & Engagement Manager at A1 Hrvatska
  • Katja Matić – HR Manager at Njuškalo & Trikoder
  • Maja Crnjak – Head of Human Resources at Erste Bank
  • Dunja Firšt – HR Director at Kaufland Hrvatska

Moderatorica:

  • Martina KesslerHead of Organizational Development Solutions at SELECTIO

Kako biste saznali na koji način su dobitnici priznanja Izvrsnost  u izazovima prilagodili ključne HR procese novonastalim okolnostima, koliko su tehnološki spremni, kako osiguravaju učinkovitu kriznu komunikaciju, što rade kako bi osnažili svoje zaposlenike i leadership, poslušajete video snimku 7. SELECTIO Meetup-a!

Video snimku SELECTIO MeetUp-a Što Izvrsni u izazovima rade drugačije? pogledajte ovdje


Kako upravljati talentima u doba krize

Dok pandemija Covid-19 pogađa i mijenja tvrtke, industrije, gospodarstva i naše društvo na prethodno nezamislive načine, menadžeri trebaju razmišljati izvan okvira o mogućnostima koje ova kriza može za njih stvoriti. Glavna među njima je i prilika da zaposle i zadrže talentirane ljude u vrijeme krize i neizvjesnosti.

Okruženje u kojem živimo od nas zahtjeva da budemo agilni i spremni na učestale promjene. Naša sposobnost prilagođavanja još digitalnijoj budućnosti ovisi o razvoju novih vještina, smanjenju jaza između ponude i potražnje talenata i prepoznavanja našeg i tuđeg potencijala. Iako je budućnost neizvjesnija nego ikad, vjerujemo da se budućnost sastoji u tome da se usredotočimo na prekvalifikaciju i nadogradnju znanja i vještina kako bismo bili spremni na promjene.

Kroz ovaj MeetUp, razgovarali smo o razvoju i upravljanju talentima i pokušali odgovoriti na pitanja je li COVID kriza akcelerirala ili usporila proces upravljanja talentima, koja je uloga talenata u krizi te na koji način u ovom periodu zadržati talente unutar organizacije.

Datum: Petak, 29. svibnja 2020.
Vrijeme: 14:00 – 15:00
Platforma: Zoom

Govornici:

  • Vesna Pliško– Area HR Manager Eastern Europe at Red Bull
  • Tanya Šplajt-Brainović– Managing Director, Group HR at Addiko Bank

Moderatorica:

  • Maja Marković Mileusnić – Senior HR Consultant at SELECTIO

Video snimku SELECTIO MeetUp-a Kako upravljati talentima u doba krize pogledajte ovdje


Kako će izgledati vođenje timova u post-COVID periodu?

COVID kriza donijela nam je suštinske promjene, a jedna od njih je činjenica da je veliki dio tvrtki prešao na rad od kuće. Svi uobičajeni izazovi u upravljanju ljudima su „preko noći“ postali još zahtjevniji zbog remote rada. Postavlja se pitanje kako komunicirati dovoljno, a ne previše. Svi zaposlenici više nemaju iste uvjete rada – neki imaju previše distrakcija, dok su drugi socijalno izolirani.

S druge strane, postupni povratak u urede pojedinih timova ili dijela zaposlenika cijelu situaciju nimalo ne olakšava – kako osigurati da članovi tima koji rade od kuće dobivaju sve informacije pravovremeno i jednako često komunicirati s njima kao i s onim članovima tima koji sjede u uredu pokraj?

Zaposlenicima je potrebna emocionalna, socijalna i operativna podrška voditelja više nego ikada prije, a zahtjevi koje menadžment stavlja pred voditelja su također veći nego do sada. Voditelji u COVID krizi imaju izuzetno zahtjevan posao, a čini se da neće biti ništa lakši niti u post-COVID periodu. Kroz nadolazeći SELECTIO MeetUp želimo razgovarati o svim izazovima koji su stavljeni pred voditelje u ovom periodu, a i o tome kako će nova kultura u post-COVID fazi utjecati na vođenje timova.

Datum: Četvrtak, 21. svibnja 2020.
Vrijeme: 15:00 – 16:00
Platforma: Zoom

Govornici:

  • Romina Ivančić– Sales Director Croatia at Heineken
  • Siniša Komnenović – CEO and President of the Management Board at Tifon

Moderatorica:

  • Maja Marković Mileusnić – Senior HR Consultant at SELECTIO

Video snimku SELECTIO MeetUp-a Kako će izgledati vođenje timova u post-COVID periodu? pogledajte ovdje


Što je „novo normalno“ u HR-u

Pandemija koronavirusa uvelike mijenja način na koji živimo i poslujemo, a svi se pitamo što će biti „novo normalno“. Koje nam je to suštinske promjene, a koje će ostaviti dugoročni impact, donijela COVID kriza i kako će sve te promjene oblikovati HR procese u budućnosti. Hoće li intervjui u živo otići u zaborav, kako će izgledati proces uvođenja novih zaposlenika u posao, na koji način ćemo upravljati internom komunikacijom te u konačnici kako će ova transformacija utjecati na samu organizaciju, smo su neka od pitanja na koja svi tražimo odgovor.

Datum: Četvrtak, 14. svibnja 2020.
Vrijeme: 16:00 – 17:00
Platforma: Zoom

Govornici:

  • Vladimira Senčar Perkov– Human Resources Director at INA
  • Vera Čubranić Bocak– Area Head of HR Central Europe South Area at BAT

Moderator:

  • Aleksandar Zemunić – Managing Partner at SELECTIO

Video snimku SELECTIO MeetUp-a Što je „novo normalno“ u HR-u pogledajte ovdje


Upravljanje paradoksima u doba COVID krize

Funkcija ljudskih resursa je u vrijeme globalne pandemije važnija nego ikada. Pred HR se stavljaju raznolika pitanja i izazovi, koji su često međusobno kontradiktorni – kako zaposlenike očuvati zadovoljnima i motiviranima, dok je u nekim kompanijama ili odjelima otpuštanje neizbježno. Kako organizirati rad na daljinu i dati zaposlenicima fleksibilnost, a pritom efikasno nadzirati i pratiti njihov radni učinak. Pred voditelje se postavlja pitanje kako motivirati zaposlenike, ako sami već sada znaju da ciljevi neće biti ostvareni. Voditelji ljudskih resursa pritom trebaju donijeti odluku jesu li u doba pandemije važniji operativni ili strateški procesi te kako zaista biti agilan.

To su samo neki od paradoksa i suprotnosti koja se javljaju u vrijeme COVID krize, a stavljaju pod povećalo funkciju ljudskih resursa. COVID kriza možda je najbolji test organizacijske kulture kompanije i daje nam odgovor na pitanje živi li organizacija zaista svoje vrijednosti. Na trećem SELECTIO MeetUp-u željeli smo se pozabaviti upravo ovim temama i čuti kako naši HR menadžeri upravljaju spomenutim paradoksima i suprotnostima.

Datum: Četvrtak, 7. svibnja 2020.
Vrijeme: 15:00 – 16:00
Platforma: Zoom

Govornici:

  • Mojca DomiterPeople and Culture Executive Director at Atlantic Grupa
  • Martina RošaHR Director at Jamnica Plus

Moderator:

  • Aleksandar Zemunić – Managing Partner at SELECTIO

Video snimku SELECTIO MeetUp-a Upravljanje paradoksima u doba COVID krize pogledajte ovdje


Kako presložiti organizacijske prioritete u krizi? – pogled iz više industrija

COVID kriza je u vrlo kratkom vremenskom periodu pogodila gotovo sve industrije, a svaka od njih se na svoj način nosi s novonastalim izazovima. Naša je želja, kroz diskusiju s HR stručnjacima iz različitih industrija porazgovarati o promjenama koje su se dogodile, kako se poslovanje na njih prilagodilo i efikasno presložilo organizacijske prioritete. Do promjena je došlo i u ulozi ljudskih resursa, pa želimo čuti što sve HR može napraviti kako bi bio nositelj pozitivnih promjena u ovom izazovnom razdoblju.

Datum: Četvrtak, 30. travnja 2020.
Vrijeme: 15:00 – 16:00
Platforma: Zoom

Govornici:

  • Ivan BartulovićBoard Member & CHRO at Croatian Telecom
  • Jadranka SakomanHR Director at Zagrebačka pivovara
  • Tina Martinis MiletićHR Director at RTL Hrvatska

Moderator:

  • Martina Kessler – Head of Organizational Development Solutions at SELECTIO

Video snimku SELECTIO MeetUp-a Kako presložiti organizacijske prioritete u krizi? – pogled iz više industrija pogledajte ovdje


Parenting + home office + coronavirus = mess? 😊

Za neke je tvrtke zbog prirode posla rad od kuće te rad na daljinu i ranije bio uobičajen, no izazova kao što je rad s cijelom obitelji (i kućnim ljubimcima) u uvjetima ograničenog kretanja, bolesti, potresa, homeschoolinga nije bilo. Naši govornici podijelili su svoja iskustva kako organiziraju dnevni posao i s kojim izazovima se susreću u radu s ostatkom ukućana, kako balansiraju privatne i poslovne obveze te koliko otvoreno komuniciraju sa svojom djecom o trenutnim zbivanjima.

Datum: Petak, 24. travnja 2020.
Vrijeme: 16:00 – 16:45
Platforma: Zoom

Govornici:

  • Blagica PetrovacHuman Resources Director at Pliva Croatia
  • Aleksandra TriantafyllidouCountry HR Manager SEE at IKEA Group

Moderator:

  • Ana Frlan Bajer – Senior HR Consultant / SELECTIO Group People and Organization Development Lead

Video snimku SELECTIO MeetUp-a Parenting + home office + coronavirus = mess? pogledajte ovdje.