SELECTIO Prodajna Akademija

Prodaja predstavlja ključni dio poslovanja svake uspješne organizacije, a odavno je poznato da je proces prodaje puno više od transakcijske razmjene dobara i usluga.

SELECTIO Prodajna Akademija je razvojno-transformacijski grupni program usmjeren na razvoj prodajnih vještina, ali i drugih kompetencija ključnih za uspješno upravljanje odnosima.

Program je namijenjen stručnjacima u području prodaje i voditeljima prodajnih timova koji žele unaprijediti svoj pristup uspostavljanju i održavanju kvalitetnih odnosa s kupcima te unaprijediti osobnu efikasnost i emocionalnu inteligenciju.

Teme koje pokriva SELECTIO Prodajna Akademija:

  1. UVOD I POSTAVLJANJE RAZVOJNIH CILJEVA
  • Predstavljanje programa akademije i postavljanje očekivanja
  • Osnove kvalitetnog postavljanja ciljeva
  • Definiranje osobnih razvojnih ciljeva u području prodajnih vještina i vještina emocionalne inteligencije
  1. ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA I PRVI KONTAKT S KLIJENTOM
  • Istraživanje i prikupljanje relevantnih informacija prije kontaktiranja potencijalnih klijenata
  • Važnost pripreme za prvi kontakt s klijentom – kako osigurati da prvi kontakt bude uspješan
  • Uspostavljanje prvog kontakta (email, poziv itd.)
  1. IZGRADNJA ODNOSA I OTKRIVANJE POTREBA KUPACA
  • Prepoznavanje različitosti i kako one utječu na odnose
  • Važnost empatije u izgradnji odnosa s klijentom
  • Procjena potreba i želja kupaca
  1. UPRAVLJANJE ODNOSIMA I KONFLIKTIMA
  • Najčešći uzroci poteškoća u komunikaciji
  • Asertivna komunikacija i aktivno slušanje
  • Kako dati i primiti povratnu informaciju
  1. PRONALAŽENJE RJEŠENJA I UPRAVLJANJE VREMENOM
  • Pronalaženje rješenja potreba i želja kupaca
  • Učinkovito upravljanje vremenom i njegova uloga u prodaji
  • Vrijeme kao prodajni alat
  1. EMOCIONALNA INTELIGENCIJA – UPRAVLJANJE STRESOM, STRAHOVIMA I PRIGOVORIMA
  • Emocionalna inteligencija i njena uloga u prodaji
  • Upravljanje prigovorima i strahovima kupaca
  • Smanjivanje negativnih utjecaja stresa
  1. PREZENTACIJSKE VJEŠTINE, DEMONSTRACIJA RJEŠENJA I UČINKOVITO PREGOVARANJE
  • Priprema prezentacije, temelji uvjerljivog izlaganja te predstavljanje metode uspješnog prezentiranja (storytelling)
  • Kako uspješno prezentirati/demonstrirati rješenje koje odgovara na potrebe kupca
  • Pregovaračke strategije i pristupi
  1. CLOSING I PRAĆENJE KUPCA / PONOVNI PROCES PRODAJE
  • Metode zaključivanja prodaje
  • Pristanak na kupnju/narudžba
  • Praćenje kupca – održavanje odnosa kao temelj ponovnog procesa prodaje
  1. STRATEŠKI PRISTUP PRODAJI
  • Temelji uspješnog cross-selling i up-selling procesa
  • Sales forecasting
  • Sales 4.0 – kako ne trčati za novcem nego ususret novcu
  1. OSIGURAVANJE KVALITETNOG PIPELINE-a
  • Generiranje novih klijenata
  • Kako prepoznati ‘bijele miševe’ u prodaji
  • Proaktivnost u prodaji i praćenje kupaca
  1. WRAP UP
  • Integracija i osvrt na razvojni proces kroz program
  • Revizija razvojnih ciljeva
  • Definiranje daljnjih prostora za razvoj

 

Za sve informacije i prijave molimo javite se na edukacije@selectio.hr.

 

Predavači na SELECTIO Prodajnoj Akademiji

Cjenik SELECTIO Prodajne Akademije