Gostujući predavači

Grupa SELECTIO vodeća je grupacija specijalizirana za savjetovanje u ljudskim resursima i potragu za kadrovima u Hrvatskoj. Surađujemo s velikim brojem klijenata i suradnika iz različitih industrija i složenosti poslovanja, koji su podloga mreži vrhunskih predavača praktičara u sklopu programa SELECTIO HR Akademija.

Adrijana Strnad, ACC

Adrijana StrnadExecutive coach i trener, Savjetnik za organizacijsku primjenu coachinga

Diplomu za coaching stekla je u Londonu na Coach U (www.coachinc.com) programima za korporativni coaching, gdje je završila i postdiplomsko obrazovanje iz područja primjene coachinga u organizacijskom okruženju. Aktivna je članica ICF-a i suradnik nekoliko medjunarodnih mreža trenera i savjetnika za organizacijski razvoj.

Kao dipl. ing industrijske elektronike, završila je postdiplomski studij poslovnog upravljanja (DSM) pri FER-u u Zagrebu, kao i veći broj međunarodnih programa za razvoj i usavršavanje menadžmenta, te osobni i organizacijski razvoj.

Svoj pristup treningu temelji na gotovo 15 godina iskustva u vođenju visokomotiviranih timova u brzorastućem korporativnom okruženju, pretežno u telekomunikacijskoj i ICT industriji (Marketing i komunikacije, Organizacijski razvoj, Funkcije potpore poslovanju)

Specijalizirala se za rad sa timovima, te srednjim i višim menadžmentom u tranziciji – području primjene coaching prakse o kojemu govori i na međunarodnim strukovnim konferencijama.

Najdraže teme – motivacija, upravljanje učinkom, leadership (osobno i organizacijsko vodstvo), vještine coachinga za menadžere i trenere

S velikim entuzijazmom istražuje dinamiku timova i promovira transformacijski pristup vođenju.


Anja Božina

Predavačica je na RRIF Visokoj školi za financijski menadžment, a od 2005. radi na savjetničkim poslovima vezanih uz računovodstvo, reviziju i financije u RRiF grupi  te  kontinuirano sudjeluje kao predavač na stručnim seminarima s područja računovodstva i poreza. Redovito objavljuje stručne članke u časopisu Računovodstvo, revizija i financije te Pravo i porezi.

Za vrijeme studija karijeru započinje u društvu Kerametal d.o.o., te Ball d.o.o. u kojima obavlja razne računovodstvene poslove.

Po završetku studija, tijekom 1998. zaposlila se u Ernst & Young-u gdje je obavljala poslove koji se odnose na pred-reviziju, reviziju, porezno savjetovanje i računovodstvo vodećih hrvatskih društava.


Bruna Kostelac

Direktorica službe upravljanja ljudskim resursima SD Rafinerije & Marketing, INA

Diplomirala je ekonomiju, smjer makroekonomije na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Kao studentica bila je aktivan član studentske udruge eSTUDENT i voditeljica tima za međunarodnu suradnju. Interes za područje ljudskih resursa stekla je još u vrijeme studija prilikom vođenja projekta promocije intelektualnog kapitala u suradnji sa švedskim institutom LUND, pri sveučilištu Lund. Zajedno sa prof. Leifom Edvinssonom organizirala je prvu ljetnu školu intelektualnog kapitala u Dubrovniku 2006. godine, te se ista otad održava svake godine u lipnju.

Karijeru započinje u tvrtci Megatrend d.o.o., prvo kao savjetnik za HR, a zatim preuzima funkciju Voditelja ljudskih resursa za grupaciju Megatrend. U Megatrendu osim HR funkcije razvija i HR Business Intelligence model za efikasnije upravljanje ljudskim kapitalom te nastavlja potragu za korisnom primjenom teorije intelektualnog kapitala. Trenutno je na poziciji Direktorice službe upravljanja ljudskim resursima SD Rafinerije & Marketing u INI.

Područja posebnog interesa su definiranje HR KPI-eva za upravljanje ljudskim kapitalom, definiranje “učeće organizacije i njene strukture”, upravljanje znanjem i razmjenom znanja te IT podrška suvremenom pristupu upravljanju ljudskim resursima.


Danijela Thür

Danijela Thür diplomirala je na Pravnom fakultetu u Zagrebu, studij za socijalni rad. Posjeduje višegodišnje radno iskustvo na rukovodećim mjestima, uspostavljala je i razvijala odjele ljudskih potencijala u nekoliko kompanija, a trenutno radi na poziciji rukovoditeljice upravljanja ljudskim resursima u AKD d.o.o.

Tijekom studija volontirala je u Društvu za psihološku pomoć gdje je naučila osnove savjetodavnog rada. Dodatno se usavršavala kroz niz edukacija iz područja upravljanja ljudskim potencijalima.

Profesionalno iskustvo uključuje strategije upravljanja ljudskim resursima, regrutaciju i selekciju, upravljanje radnim učinkom,  nagrađivanje i motiviranje, upravljanje karijerama i edukaciju.

Predavač je na in-house i otvorenim edukacijskim programima iz područja upravljanja ljudskim potencijalima i certifikator u projektu “Certifikat Poslodavac Partner”.


Hana Naoulo Bego

People Operations Team Leader u Infobip

Radno iskustvo stekla je u jednom nacionalnom trgovačkom lancu na koordinaciji razvojnih aktivnosti i unaprjeđenju selekcijskih postupaka te napredujući unutar sustava Coca-Cole, u kojoj je dugi niz godina bila odgovorna za selekciju zaposlenika, utvrđivanje, planiranje i provedbu obrazovnih i razvojnih programa u skladu s potrebama tvrtke, procjenu radnog učinka, unaprjeđenje angažmana zaposlenika, brendiranje poslodavca kao poslodavca prvog izbora, te upravljanje talentima. Iskustvo je stekla i u bankarskom sektoru, kao Izvršna direktorica Službe upravljanja ljudskim resursima. Trenutno radi kao People Operations Team Leader u Infobipu. Zbog stečenog iskustva česta je predavačica na poslovnim savjetovanjima i seminarima izvan tvrtke.

Diplomirala je psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu,a dodatno obrazovanje je stekla na specijalističkom poslijediplomskom studiju organizacije i menadžmenta na Ekonomskome fakultetu u Zagrebu. Od profesionalnih kvalifikacija posjeduje nekoliko međunarodno priznatih certifikata, od kojih su najznačajniji certifikat u upravljanju treninzima (Certificate in Training Practice) završen pri CIPD-u (Chartered Institute of Personnel and Development), majstor praktičar neurolingvističkog programiranja (majstorski NLP) te Voices and Choices certifikat međunarodne tvrtke Korn Ferry.


Hrvoje Makvić

Hrvoje MakvicHuman Resources and Organisational Development Advisor, SOS Children’s Villages International

Mr. sc. Hrvoje Makvić, prof. je temeljno socijalni pedagog koji se stručno usavršavao za upravljanje ljudskim resursima i psihologijom edukacije na sveučilištu State Univerity of New York (USA). Trenutno radi na poziciji Human Resources and Organisational Development Advisor na kontinentalnoj (Europskoj) razini internacionalne organizacije SOS Children’s Villages International (s fokusom na 25 zemlja i 5000 zaposlenika). Voditelj je internacionalnih/globalnih projekata (135 zemalja svijeta; 35 000 zaposlenika) iz područja ljudskih resursa i licencirani stručnjak za razvoj HR strategije poslovanja (od temeljne ideje, razvoja procesa do implementacije).

Posjeduje veliko iskustvo kao savjetnik za nacionalne organizacije, timove i pojedince iz tema poslovne komunikacije – odnosi s klijentima, formalna i neformalna interna komunikacija, učinkovito upravljanje stresom, ravnoteža osobnog i poslovnog života i HROD ciklusom upravljanja ljudskim resursima (od procesa regrutacije i selekcije, preko performance i engagement managementa, sustava kompenzacije do modela i procesa finalizacije karijere).

U svom radu objedinjuje znanja iz socijalne pedagogije, NLPt psihoterapije, neurologije (neurofeedback i biofeedback), transakcijske analize, brojih edukacija iz područja/tema ljudskih resursa kao i bogatog internacionalnog iskustva u održavanju treninga i radu s multidisciplinarnim timovima i grupama kao i individualnom radu (“1-on-1”).


Ivan Bilać

Global Commercial Learning Manager, Molson Coors

Ivan Bilać karijeru je započeo kao Prodajni predstavnik u Zagrebačkoj pivovari 2007. godine. Nakon dvije godine preuzima poziciju Prodajnog trenera gdje je zadužen za funkcionalni razvoj zaposlenika u odjelu prodaje i za implementaciju coaching modela, a potom poziciju Specijalista za edukaciju brinući za sve interne i eksterne edukacije svih zaposlenika.

U 2012. godini dolazi na poziciju Menadžera za razvoj ljudskih resursa gdje upravlja procesom praćenja radne uspješnosti, plana nasljeđivanja i upravljanja talentima, a od travnja 2013. godine je na poziciji Direktora ljudskih resursa za Hrvatsku i Bosnu upravljajući svim podfunkcijama HR-a.

Od kolovoza 2014. godine radi na poziciji Global Commercial Excellence Learning Managera zaduženog za razvoj i implementaciju globalne Commercial Excellence akademije u tvrtci Molson Coors.

Diplomirao je poslovnu ekonomiju, smjer organizacija i menadžment, nakon čega se dalje usavršavao kroz specijalističke programe u upravljanju ljudskim resursima. Interni je trener i coach te business partner u organizaciji s naglaskom na komercijalni sektor. Tvrtka Zagrebačka pivovara je nositelj Certifikata Poslodavac Partner.


Jasminka Jelčić

Jasminka JelcicSavjetnica za razvoj ljudskih potencijala, Točka promjene, Zagreb

Psihologinja s petnaestogodišnjim iskustvom u području razvoja ljudskih potencijala.  Dio je tima Točke promjene na projektima u području razvoja zaposlenika, timova i povećanja ukupnog  razvojnog potencijala organizacija. Nakon poslovnog osamostaljenja 2002. godine, stekla je raznovrsno iskustvo u području  profesionalnog i osobnog razvoja i edukacije, upravljanja promjenama i facilitacije procesa reorganizacije većeg broja  srednjih i velikih poslovnih sustava na hrvatskom tržištu.

Profesionalni razvoj započela je tijekom studija psihologije radom na projektu Psihosocijalne pomoći    prognanicima. Poslovno iskustvo i znanja u području upravljanja i razvoja ljudskih potencijala i organizacije stjecala je radeći u nekim od vodećih kompanija u Hrvatskoj: u Agrokoru u razvoj sustava  selekcije, profesionalnog razvoja zaposlenika i koordinacije kadrovskih službi članica Koncerna, u Plivi  u koordinaciji prijema novih zaposlenika i članica tima za profesionalni razvoj gdje razvija i uvodi inovacije u sustav selekcije i procjene potencijala zaposlenih. U Europapress Holdingu radila je u području razvoja menadžmenta, organizacijskog razvoja, upravljanja promjenama i razvoja menadžmenta.

Dosljedno je orijentirana prema ostvarivanju potencijala primjene psihologije u različitim domenama ljudskog života i osnaživanju međusobne suradnje psihologa na tom putu. Dizajnirajući i provodeći projekte spremna je hrabro propitati „osobne i korporativne mitove”. Veseli je i nadahnjuje edukacija budućih kolega kojima predaje  kolegij Organizacijska psihologija u praksi na Hrvatskim studijima.  Svakoj situaciji pristupa kroz perspektivu razvoja, kreiranja novog prostora, perspektiva i rješenja. U svom poslu, kao i u svojoj obitelji  uči i vježba uspostavljanje zdrave ravnoteže različitih životnih uloga i prioriteta. Posebna strast joj je pokretanje promjena  s ciljem stvaranja atmosfere koja oslobađa i njeguje  povjerenje i kreativnost.


Jasminka Mužinić Sabol

Jasminka Mužinić Sabol je psihologinja. Danas radi u tvrtci Točka promjene d.o.o. u kojoj vodi inovativne i zanimljive programe za organizacije i timove iz područja poslovne psihologije – odnosi s klijentima, interna komunikacija, coaching za menadžere, stres i ravnoteža. U svom radu objedinjuje znanja iz psihologije, gestalt psihoterapije, organizacijsko iskustvo i bogato iskustvo u održavanju treninga i savjetovanju voditeljskih i managerskih timova.

Dio njezine poslovne povijesti su uspostavljanje i vođenje korisničke podrške, call centra i timova za odnose s klijentima u Iskon Internetu. U Iskonu je od samog početka radila na razvoju organizacije, poslovne kulture, standarda i kvalitete komunikacije, što je zaokružila inspiriranim vođenjem projekta uvođenja ISO 9001:2000. Nakon Iskona je s brojnim klijentima radila na poboljšanju kvalitete u odnosima s klijentima (call centri, službe reklamacije, stil komunikacije s klijentima kroz ključne kanale, procesi upravljanja odnosima s klijentima).

Osobno je prošla kroz poduzetničke i intenzivne start-up projekte i poslovno osamostaljivanje. To iskustvo ju je obogatilo razumijevanjem poduzetništva.

Pohađala je brojne edukacije iz područja upravljanja ljudskim resursima, Customer Relationship Management-a (CRM), voditeljskih vještina, komunikacije, organizacijske komunikacije, poslovnih konstelacija i dr.

Trenutno završava 4-godišnji poslijediplomski studij Gestalt terapije (Institut fur Integrative Gestalttherapie Würzburg, Germany).


Jasna Vuk

Jasna Vuk Predavač je  na RRiF Visokoj školi za financijski menadžment od 2007. godine. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Imenovana je ovlaštenim računovođom.

Svoju karijeru započela je u trgovačkom društvu AMBRA kao direktor i voditelj financijsko računovodstvenih poslova. Nakon toga započinje sa radom u Gimnaziji i ekonomskoj školi Benedikta Kotruljevića kao profesor ekonomske grupe predmeta. Tijekom rada na području obrazovanja stekla je bogato iskustvo i sudjelovala u uvođenju projekta vježbeničkih tvrtki u obrazovni sustav ekonomskih škola. Redovito objavljuje stručne članke u časopisu Računovodstvo, revizija i financije. Sudjeluje kao predavač na seminarima iz područja računovodstva i poreza.

Njezino profesionalno iskustvo uključuje područje računovodstva i poreza.


Luka Babić

Luka Babić završio je studij psihologije na Univerzitetu Harvard, SAD. Tokom studija, rad s profesorom J. Richardom Hackmanom, profesorom socijalne i organizacijske psihologije na Harvard Business School i Harvard Psychology Department, inspirirao ga je da nastavi dalje istrazivanje ovog područja. Po završetku studija, Luka se priključuje kompaniji Infobip koja je u tom trenutku bila start-up u fazi uspona.

Danas, Infobip je kompanija s godišnjim prihodima koji iznose više od 300M dolara, zapošljava 1200 ljudi u 54 zemlje, a Luka je kao jedan od članova Uprave odgovoran za dizajn i upravljanje njihovom „People Operations” funkcijom. U ulozi „Head of People Operations”, Luka razvija i koordinira timove koji unapređuju Infobipove selekcijske postupke, brendiranje poslodavca, sustave nagrađivanja, edukaciju i razvoj zaposlenika, HR analitiku, kao i osnovne HR administrativne procese.


Mario Komljenović

Manager of Compensation and Benefits/ Croatia&SEE, PLIVA HRVATSKA d.o.o. (TEVA)

Mario Komljenović rođen je 1973. godine, profesor psihologije, zvanje stekao na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Radio je u području istraživanja tržišta u periodu 1997-2002 (Gral Iteo d.o.o. i Gfk Croatia d.o.o.) s posebnim naglaskom na predlaganju, izradi i uvođenju novih metoda i tehnika za istraživanje tržišta, multivarijatnim analizama podataka i interpretacijama, te edukaciji klijenata. Nastavak karijere je u Vipnetu gdje je vodio cjelokupno istraživanje tržišta. Nakon godine dana prelazi u Odjel za upravljanje ljudskim potencijalima u kojima je zadnjih osam godina vodio HR sisteme i procese koji obuhvaćaju četiri glavna područja:

  1. definiranje i provođenje kompenzacijske strategije i svih njenih elemenata (sustav plaća i varijabilnih plaća, benefita, sustav upravljanja učinkom…)
  2. organizacijska struktura i njeno funkcioniranje (analiza, definiranje i vrednovanje radnih mjesta i organizacijskih dijelova)
  3. osmišljavanje, izrada i implementacija različitih sociometrijskih sustava koji obuhvaćaju razvoj zaposlenika (npr. 360fb) i/ili razvoj organizacije (npr. organizacijska klima i angažiranost),
  4. osmišljavanje i implementacija novih HR procesa koji za cilj imaju podršku kompanijske poslovne strategije.

Martina Nojić

Regionalna direktorica financija za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu  i Sloveniju, Schneider Electric d.o.o.

Prije dolaska u Schneider Electric d.o.o. u rujnu 2010. godine, Martina je radila kao viši stručni suradnik u Deloitte-u, u odjelu financijskog savjetovanja u Zagrebu. Unutar tima za korporativne financije bavila se savjetovanjem pri prodaji i kupnji kompanija, spajanjima i preuzimanjima (M&A). Najvažniji projekti uključivali su financijsko dubinsko snimanje Splitske banke, Banke Sonic, Kreditne banke, Hrvatske poštanske banke, Croatia osiguranja, Opportunity banke Crna Gora, Ljubljanske burze, Tuš Telekoma i Hypo Leasinga, pripremu prvog javnog-privatnog partnerstva na projektu Orco-a i Sunčanog Hvara, savjetovanje INA-e prilikom 2. faze privatizacije te optimizaciju portfelja poslovnih nekretnina FINA-e. Izradila je niz istraživačkih radova o hipotekarnom tržištu, tržištu nekretnina, sektoru osiguranja i banaka, te građevinskoj industriji. Magistra je ekonomije i trenutno pri kraju MBA studija na Sveučilištu Durham u Velikoj Britaniji.


Mirjana Kačavenda

Mirjana KacavendaSenior Human Resources Officer, Svjetska banka, Zagreb

HR profesionalac sa 13 godina radnog iskustva. Prije upravljanja ljudskim potencijalima radila je na projektima psihosocijalne pomoći prognanim i izbjeglim obiteljima. Posjeduje široko iskustvo na različitim funkcijama u području upravljanja ljudskim potencijalima – od zapošljavanja, nagrađivanja i upravljanja učinkom do implementacije integriranih informacijskih sustava, upravljanja talentima i organizacijskog razvoja. Iskustva stjecala u farmaceutskoj industriji, izdavaštvu i telekomunikacijama.

Od 2004. zaposlena u Svjetskoj Banci, kao dio regionalnog tima za regiju Europa i Centralna Azija, zadužena za urede u osam zemalja regije.

Omiljeno područje rada je timski rad. U svom radu sa timovima koristi koncept timskih i radnih uloga prof. Mereditha Belbina.


Mirta Šalamon

HR Manager – Digital Transformation, IKEA Group

Magistrirala anglistiku i amerikanistiku na Karl Franzens Universitaet u Grazu, Austrija. Tijekom dosadašnje profesionalne karijere prošla je niz stručnih edukacija iz područja upravljanja ljudskim potencijalima u Hrvatskoj i inozemstvu te relevantne treninge iz područja razvoja menadžerskih i komunikacijskih vještina. Pridruženi je član CIPD-a (Chartered Institute of Personnel and Development, London).

U područje upravljanja ljudskim potencijalima ulazi 2003. godine u tvrtki Compass Group International te nastavlja 2005. godine radom u  u Tele2.

Posjeduje iskustvo u svim procesima upravljanja i razvoja ljudskih resursa na strateškoj i operativnoj razini.


Mojca Domiter

Executive Director Human Resources, Atlantic Grupa

Diplomirala je na Odsjeku za Psihologiju, Sveučilište u Rijeci te završila jednogodišnju edukaciju iz Neurolingvističkog programiranja kao i Trening za trenere. Sudjelovala je na brojnim međunarodnim edukacijskim programima iz područja upravljanja ljudskim potencijalima, rukovođenja i upravljanja službom za korisnike.

Tijekom karijere radila je u različitim područjima i industrijama: usluge, marketing i prodaja, telekom i farmaceutska industrija. Najduži period provela je u telekom industriji, radeći na rukovodećim poslovima u Službi za korisnike, a zatim kao Rukovoditelj Odjela za upravljanje ljudskim resursima. Trenutno je na poziciji Executive Director Human Resources u Atlantic Grupi.

Ima vrlo praktično iskustvo u implementiranju upravljanja ljudskim resursima baziranom na kompetencijama, pristupu totalne nagrade (kompenzacije), strategije školovanja i razvoja, upravljanja učinkom kao i procesa upravljanja talentima. Osim iskustva u organizacijama gđa Domiter radila je i kao moderator/trener  u nekoliko različitih područja: komunikacijske vještine, osobna efikasnost, uloge spolova, strateško planiranje, važnost mjerenja efikasnosti upravljanja ljudskim potencijalima.


Tina Martinis Miletić

Tina Martinis MileticSamostalna stručna suradnica za ljudske potencijale, HBOR, Zagreb

Tina Martinis Miletić tijekom dosadašnje profesionalne karijere stekla je iskustvo najvećim dijelom u području organizacijske psihologije. Posjeduje iskustvo rada s domaćim, ali i internacionalnim kompanijama. U ulozi konzultanta i predavača provodila je seminare otvorenog tipa i in-house seminare u privatnim i državnim organizacijama iz različitih industrija. Među ostalim, držala je seminare na temu razvoja menadžerskih vještina, vještina komuniciranja, timskog rad te seminare iz područja usavršavanja prezentacijskih vještina.

Provodila je selekcijske postupke i procjene potencijala te kreirala strategije upravljanja razvojem zaposlenika i menadžera. Ima vrlo praktično iskustvo u implementiranju sustava upravljanja radnim učinkom u velikoj telekomunikacijskoj kompaniji za različite razine i vrste poslova. Sudjelovala je u procesu upravljanja promjenama prilikom spajanja dviju kompanija. Trenutno radi na poslovima koji uključuju cjeloviti razvoj i upravljanje ljudskim potencijalima u Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak.

Diplomirala je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i stekla zvanje profesora psihologije te je završila specijalistički poslijediplomski studij Organizacije i menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Sudjelovala je na brojnim edukacijskim programima iz područja upravljanja ljudskim potencijalima, rukovođenja i razvoja zaposlenika kroz individualni i grupni rad.


Vinko Berković, dipl. iur, MBA

Voditelj Tender Office-a, Hrvatski Telekom d.d.

Preko 13 godina iskustva na različitim pozicijama u različitim kompanijama kao voditelj projekata, korporativni pravnik i rukovoditelj. Imenovan je medijatorom u različitim institucijama te sucem časti i arbitrom pri Hrvatskoj gospodarskoj komori. Certificiran je interni auditor za nekoliko ISO standarada. Stekao je iskustvo i kao interni trener za nekoliko različitih područja poslovanja. Član je Kluba pravnika pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca i predsjednik Udruge korporativnih pravnika.

Trenutno radi kao voditelj Tender Office-a Hrvatskog Telekoma d.d. pružajući podršku, koordinaciju i savjetovanje u vezi javne nabave, korištenja EU fondova, posebnih projekata i međunarodnih aktivnosti unutar kompanije. Prije toga je radio 5 godina u ljudskim resursima iste kompanije na raznim projektima (HR menadžment, HR strategija, plaće …) kao pravni savjetnik / pravni stručnjak za radno pravo te je zastupao kompaniju na sudu.

Tijekom svoje profesionalne karijere zastupao je kompanije na sudu (sudski sporovi), bavio se stečajnim postupcima zemljišnoknjižnim pravom, prisilnom naplatom i ugovornim odnosima.


Željka Košanski

Voditeljica odjela za ljudske potencijale, TELE2, Zagreb

Diplomirala je na Odsjeku za psihologiju na Sveučilištu u Zagrebu. Kroz edukacije stekla je certifikat majstora praktičara neurolingvističkog programiranja te prošla kroz razne edukacije iz područja razvoja ljudskih resursa i vještina rukovođenja.

Od završetka studija radi u području upravljanja ljudskim potencijalima gdje se susrela s različitim funkcijama iz tog područja, kao što su planiranje i provedba zapošljavanja, školovanje zaposlenika, nagrađivanje i upravljanje učinkom i talentima, implementacija informacijskih sustava za upravljanje ljudskim potencijalima te raznim aspektima iz područja radnog prava.

Iskustvo je počela stjecati u tvrtki Transforma d.o.o., posvećenoj osobnom razvoju i razvoju rukovodstvenih vještina, nakon čega je prešla u Siemens d.d. U Atos IT Solutions and Services d.o.o., nastalim izdvajanjem organizacijske jedinice iz Siemensa, izgradila je i vodila odjel za ljudske potencijale. Trenutno je zaposlena u Tele2 d.o.o gdje radi kao Voditeljica odjela za ljudske potencijale.


Zrinka Vidović Perišić

Zrinka Vidović PerisicVoditeljica zapošljavanja, Atlantic Grupa, Zagreb

Zrinka Vidović Perišić diplomirala je psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Karijeru unutar područja ljudskih resursa započinje u Getrou, kao asistent u odjelu LJR, a nedugo nakon toga preuzima funkciju HR manager. Slijedi konzultantska pozicija u headhunting kompaniji, nakon koje prelazi u Atlantic Grupu, gdje i trenutno radi.

Područje profesionalne ekspertize vezano je uz proces selekcije i regrutacije, upravljanja radnim učinkom te edukacije zaposlenika.

Pohađala je brojne seminare iz područja LJR, te upravo završava postdiplomski studij iz Gestalt psihoterapije.