11.02.2021.

Crnogorski Telekom prva telekomunikacijska tvrtka u Crnoj Gori s priznanjem Izvrsnost u izazovima

SELECTIO od travnja prošle godine priznanjem Izvrsnost u izazovima nagrađuje one kompanije koje demonstriraju visoku razinu brige za svoje zaposlenike tijekom pandemije koronavirusa. Cilj priznanja Izvrsnost u izazovima, uz naglašavanje važnosti kvalitetnog upravljanja zaposlenicima, je poticanje dijeljenja dobrih praksi koje su mnoge kompanije pokrenule tijekom ovog perioda pandemije.

Nositeljima ovog priznanja se početkom ovog mjeseca pridružio i Crnogorski Telekom, kao prva telekomunikacijska kompanija iz Crne Gore s ovim priznanjem.

Kako bi neka kompanija dobila ovo priznanje, mora proći kroz nezavisnu evaluaciju svojih praksi upravljanja zaposlenicima, pri čemu se procjenjuju agilnost i prilagodljivost kompanije, organizacija rada u kriznom periodu, komunikacija sa zaposlenicima, inicijative koje su pokrenute kako bi se osigurali zdravlje i dobrobit zaposlenih te tehnološka spremnost kompanije za nove načine rada.

Ono po čemu se Crnogorski Telekom u periodu pandemije istaknuo je efikasno i pravovremeno upravljanje krizom s naglaskom na osiguravanje zdravlja, sigurnosti i dobrobiti zaposlenika. U kompaniji je stavljen fokus i na kvalitetnu kriznu komunikaciju te na zadržavanje osjećaja povezanosti među zaposlenicima. Benefiti za zaposlenike su očuvani tijekom kriznog perioda te su svi zaposlenici dodatno nagrađeni zbog svoje posvećenosti kvalitetnom radu u ovim izazovnim okolnostima.

„Telekom je, kao najveći operater u Crnoj Gori, u periodu pandemije usprkos veličini i broju zaposlenika pokazao zavidnu razinu spremnosti na transformaciju, kako u tehnološkom tako i u organizacijskom smislu. Osim što smo za većinu kolegica i kolega u rekordno kratkom roku organizirali rad od kuće (uključujući primjer Call Centra kojeg smo po prvi put u povijesti Telekoma izmjestili iz svojih prostorija), također smo nastavili razvijati i implementiramo digitalna rješenja kako bismo unaprijedili vlastite poslovne procese i ponudili ista rješenja partnerima. Zdravlje naših  zaposlenika je bio naš glavni fokus, što smo pokazali kroz pravovremeno osiguravanje neophodne zaštitne opreme i prije uvođenja službenih mjera. A da zdravlje naših kolegica i kolega i dalje ostaje naš prioritet, potvrdili smo kroz mnoge druge preduzete aktivnosti kao što su uvođenje modela rada od kuće, osiguravanje brzih testova kao i pulsnih oksimetara za naše zaposlenike, konstantna komunikacija sa kolegama u izolaciji i njihovim obiteljima.

Na brigu o zaposlenima nije utjecao ni ekonomski pritisak tijekom pandemije, pa smo u cijeloj 2020. godini, usprkos pritisku na prihode zbog ekonomske krize, u fokusu imali očuvanje poslova i benefita za zaposlenike. Također, u Telekomu smo u prethodnom periodu prošli kroz različite organizacijske promjene kako bismo se pripremili za drugačiji, agilniji način rada, vodeći posebno računa o liderstvu tijekom krize i pronalaženju načina da se zaposlenici u novim okolnostima dodatno motiviraju i uključe u procese, dobiju adekvatan odgovor za obavljeni posao. Zahvaljujući izvanrednom zalaganju naših zaposlenika kvalificirali smo se za ovo priznanje koje predstavlja potvrdu da smo u stanju brzo se transformirati i na taj način ostati pouzdan partner korisnicima i lokalnoj zajednici.“, izjavila je Dina Cibulskaja, izvršna direktorica Crnogorskog Telekoma.