2.06.2020.

A1 prvi nositelj priznanja Izvrsnost u izazovima

Izvrsnost u izazovima, priznanje za kvalitetno upravljanje zaposlenicima u nepredvidljivim okolnostima, dodijeljeno je tvrtki A1 Hrvatska, čime je A1 ujedno postao i prva tvrtka nositeljica ovog priznanja. Riječ je o projektu koji je pokrenula konzultantska kuća SELECTIO kako bi promovirala kvalitetno upravljanje zaposlenicima u neizvjesnim i izazovnim vremenima, što je za uspješno poslovanje kompanija važnije nego ikad (više o samom projektu možete pročitati ovdje). A1 je tako prošao kroz evaluaciju svojih praksi upravljanja zaposlenicima u 7 područja::

  • agilni HR, strateško planiranje i organizacija rada
  • krizna komunikacija, leadership u vrijeme krize
  • fizičko zdravlje i sigurnost zaposlenika, osnaživanje i dobrobit zaposlenika
  • tehnološka i digitalna spremnost.

A1 je za vrijeme ovog izazovnog perioda vezanog uz koronavirus pokazao da brine za zdravlje zaposlenika pokrećući razne inicijative i prakse, a o njihovoj kvaliteti svjedoči i činjenica da su zaposlenicima A1, prema rezultatima istraživanja zadovoljstva zaposlenika provedenog u jeku pandemije koronavirusa, porasle angažiranost, motivacija i povjerenje u leadership.

Plaće i beneficije zaposlenika nisu se smanjivale te nije bilo otpuštanja zaposlenika radi epidemije, a omogućeno je i dodatno nagrađivanje zaposlenika koji rade u frontlineu. Osim toga, organizacija je uistinu pokazala da živi svoje vrijednosti – trust, team i agility – omogućivši zaposlenicima pravovremeno da rade od kuće uz opremu za rad i potrebne digitalne alate, ali i pružajući podršku obiteljima zaposlenika, primjerice, plaćanjem najamnine zaposlenicima kojima je stambeni objekt stradao u potresu, izradom vodiča kroz aktivnosti za djecu i roditelje te online pričanjem priča za djecu zaposlenika svaki tjedan.

A1 Hrvatska je kroz proteklo razdoblje prošla svojevrsni stres test koji smo svi zajedno uspješno položili. Još jednom smo pokazali kako smo snažan tim koji se drži zajedno u izazovnim trenucima i kako možemo računati jedni na druge u izuzetno stresnim situacijama. Cijelo ovo vrijeme važno je pravovremeno komunicirati zaposlenicima o svemu što se događa kako bismo ostali povezani u ostvarivanju ciljeva kompanije. Stalo nam je do naših zaposlenika i to smo im htjeli dati do znanja sa svime što smo poduzeli. Kako bismo nastavili ostvarivati ciljeve, trebamo angažirane i motivirane zaposlenike, a aktivnosti koje smo pokrenuli zadnjih mjeseci tome su itekako doprinijele, naglasio je Ivan Skender, glavni direktor za transformaciju poslovanja, ljudske potencijale i korporativne komunikacije, A1 Hrvatska.

Osim toga, u A1 ističu da kontinuirano ohrabruju dvosmjernu komunikaciju unutar organizacije, primjerice, organizirali su virtualnu kavu s CEO-om, te da kroz njihov Mind Wellnes program omogućavaju zaposlenicima niz pogodnosti i aktivnosti s ciljem stvaranja zdrave i pozitivne radne okoline. Pokrenuli su virtualna tjedna druženja #StayConnected Talks na kojima su u goste zvali psihologe i stručnjake za mentalno zdravlje s kojima su otvoreno razgovarali o svemu što im se događa te dobili savjete kako si pomoći. Osim toga pokrenuli su i 8-tjedni program Mindfulnessa za sve zainteresirane, a svaki tjedan započinjali su vježbama optimizma. Za menadžere su pokrenuli virtualne razvojne programe na temu stresa i voditeljskog stila kao i tjedni „Tips & tricks for managers“ newsletter kroz koji menadžeri dobivaju korisne savjete o vođenju virtualnih timova te razvoju leadreship vještina za „novo normalno“.

U A1 su tijekom korona krize kreirali korisne materijale za roditelje, djecu i aspirirajuće kuhare, možete ih pronaći u nastavku:

Vodič kroz aktivnosti za roditelje i djecu 

A1 Kuharica