19.03.2018.

SOS Dječija sela BiH potvrđuju status Poslodavca Partnera

SOS Dječija sela BiH jedina je neprofitna organizacija među nositeljima Certifikata Poslodavac Partner, prestižnog priznanja za izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima. SOS je i ove godine potvrdio status poslodavca koji, u nastojanju da pruži što bolju brigu djeci bez roditeljske skrbi, razumije važnost brige o zaposlenicima, posebno SOS mamama i SOS roditeljima, te razvoja kvalitetnih HR praksi.

Unatoč postroženju standarda u odnosu na prethodnu godinu, postignut je izvrstan rezultat od 96%. Najbolje rezultate SOS Dječija sela BiH ponovila su u izazovnom području Upravljanja učinkom, gdje se ističu vrlo kvalitetnim sustavom procjene radne uspješnosti, koji je temelj za davanje konkretne povratne informacije zaposlenicima i usmjeravanje njihovog razvoja.

Izvanredni HR procesi proizlaze iz kvalitetne strategije ljudskih resursa koja prati strategiju organizacije. Misija, vizija i vrijednosti organizacije su utkane u svakodnevno poslovanje na razini svakog člana tima, pri čemu se posebna pažnje pridaje ravnopravnosti, transparentnosti i nesebičnosti, počevši od procesa zapošljavanja. SOS Dječija sela BiH njeguju kulturu posvećenu razvoju kompetencija i cjeloživotnom obrazovanju, gdje su rukovoditelji svjesni odgovornosti za razvoj svog tima, kao i važnosti otvorene komunikacije.

Amir Omanović, Nacionalni direktor Organizacije SOS Dječija sela BiH primio je Certifikat Poslodavac Partner od Martine Kessler, Voditeljice projekta Certifikat Poslodavac Partner koji dodjeljuje tvrtka SELECTIO iz Zagreba, vodeća konzultantska kuća u području upravljanja ljudskim potencijalima u regiji.

Svjesna važnosti koju dugoročne stabilne veze imaju za pravilan rast i razvoj djece o kojoj brinemo, Organizacija SOS Dječija sela BiH kao poslodavac nastoji njegovati upravo takve dugoročne i stabilne veze sa svojim zaposlenicima.

Visok kvalitet brige koju organizacija SOS Dječija sela već 24 godine pruža djeci i porodicama sa kojima radi u Bosni i Hercegovini, osiguravaju upravo posvećeni i zadovoljni saradnici. Globalna Organizacija oduvijek je prepoznavala važnost ulaganja u profesionalni rast i razvoj svojih zaposlenika, što se godinama nakon višestruko pozitivno vraća.

Posvećenost potrebama djece i mladih te kultura timskog rada u nastojanjima ispunjenja zajedničke misije, dobila je novi izraz u globalnoj kampanji koja jasno otkriva naše uvjerenje da ‘nijedno dijete ne treba odrastati samo‘. Ta kampanja je osnažila jedinstvo SOS asocijacija u 135 zemalja svijeta, te privukla nove partnere da nam se pridruže u našoj misiji!“ istaknuo je Amir Omanović, Nacionalni direktor organizacije.

Izvor: www.poslodavacpartner.org